vizit

A vizit, eredetileg egészségügyi rémtörténetekkel indult, melyeket egy szörnyű, ám rendkívül tanulságos élményekben bővelkedő több esztendős vesszőfutás indukált. Immár a gyógyulás rögös útján járva, úgy döntöttem életem egyéb vonatkozásaiban szerzett tapasztalataimat is megosztom olvasóimmal.

Levélküldés

Küldje el Ön is megpróbáltatásairól szóló történetét a

vizit.blog@gmail.com

címre!

Címkék

2010.05.23. 15:11 kanossza

Táguló horizont

A profilváltás apropóján.


A vizit, eredetileg egészségügyi rémtörténetekkel indult, melyeket egy szörnyű élményekben bővelkedő több esztendős vesszőfutás indukált. Akkoriban még abban az állapotban voltam, amikor látogatókat fogadtam. Orvosokat, szakápolókat, rokonokat, barátokat, kedves ismerősöket.

Az évek során látott és megtapasztalt borzalmak kikívánkoztak belőlem és úgy éreztem, ezzel a sorstársaim is így vannak. Egy ideig ömlött a panasz, belőlem és a kárvallottakból egyaránt, azután magam maradtam. Nem jött több levél. Mindez nagyjából egybeesett azzal az időszakkal, amikor Kanossza történetében megvillant a gyógyulás reménysugara.

Immár jobbára én látogatom jótevőimet: az életemet megmentő onkológusokat, a lábamat rendbehozó sebészemet a velük szimbiózisban dolgozó nővéreket, szakápolókat. Okafogyottnak érzem a profil korábbi sokkoló fotóját és eszembe jutott, hogy még annyi érdekes élményt megoszthatnék olvasóimmal.

Kanossza története mellett, ezentúl mindarról írni fogok, ami megragad, elgondolkoztat,  örömet okoz. Reneszánsz alkat vagyok, így épp úgy érdekel a metafizikai tradíció, a zene, a társművészetek, mint a természet ajándékai, a gasztronómia és a bor és mint mindannyiunknak, nekem is vannak emlékeim. Például a '80-as évek sajátos miliőjében fogant „pék-sztorik”, melyek jóvoltából eztán nevetésre is adódik alkalom.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vizit.blog.hu/api/trackback/id/tr262025278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szubjektiv 2010.05.28. 17:58:38

Péksztorik?
Mi fán teremnek azok?:)
Jöhet az is és a többi érdekes élmény. Várom.

Szumóné 2010.07.27. 16:08:50

Minden rendben? Várjuk ám a bemázolókat, továbbra is, illetve az egyéb ötleteket! :-)
Gyógyulást kívánok!

Szumóné 2010.09.20. 14:04:22

Ööö... miért érzem úgy, hogy eltűnt egy blogbejegyzés? :-O

Kanossza, amúgy mi a helyzet? Nagyon várjuk a folytatást! Remélem jobb dolgok történnek veled!

Üdv,
Szumóné

Szumóné 2010.09.20. 14:04:52

Na, most komolyan nem lehet kommentelni??? :-O A betyárját...!

Szumóné 2010.09.20. 14:05:22

Oppardon, csak lassú a system. :(
süti beállítások módosítása