vizit

A vizit, eredetileg egészségügyi rémtörténetekkel indult, melyeket egy szörnyű, ám rendkívül tanulságos élményekben bővelkedő több esztendős vesszőfutás indukált. Immár a gyógyulás rögös útján járva, úgy döntöttem életem egyéb vonatkozásaiban szerzett tapasztalataimat is megosztom olvasóimmal.

Levélküldés

Küldje el Ön is megpróbáltatásairól szóló történetét a

vizit.blog@gmail.com

címre!

Címkék

2009.09.01. 08:19 kanossza

Indulásképpen

Közel fél évtizede húzódó megpróbáltatásaim során beható ismeretekre sikerült szert tennem a Pest megyei régió egészségügyi intézményeinek egy jelentős részében uralkodó állapotokkal kapcsolatban. Talán az eseménysorozat félidejében járhattam, amikor megfogalmazódott bennem, hogy lejegyzem személyes élményeimet, és ismeretterjesztési  célból közzéteszem azokat.
 

Amennyiben békeidőben léteznek hadiállapotok, én azoknak bizonyosan részese voltam – ezt nem csupán én állítom, hanem az engem különféle intézményekben meglátogató közeli hozzátartozók, barátok is. Kanosszám során jártam a túlfeszített tempótól fásulttá vált, nem ritkán önnön zsenialitásuktól megrészegült orvosoknál, akik a praxisukat állami finanszírozású intézményeken belül üzleti alapon gyakorolják, és önmagukat varázserővel felruházott természetgyógyásznak képzelő sarlatánoknál is.

Azzal, hogy hosszú éveken keresztül félrediagnosztizáltak, s téves feltevésekre alapozva operáltak meg két alkalommal, végül csodával határos módon szembesültem - bár ez a kifejezés e helyütt nem adekvát, tekintve, hogy azokban a pillanatokban már látóképességem jelentős részét elveszítettem.

„Ahol a legnagyobb a szükség, ott közel a segítség” – e közkeletű népi bölcselet esetemben is igazolást nyert. Az utolsó előtti pillanatban egy tapasztalt belgyógyász jóvoltából kiderült a valódi probléma, majd többek hathatós segítsége révén kisvártatva megismerkedtem egy csapat tisztességes, magasan kvalifikált onkológussal, akik a velük szerves egységet alkotó lelkiismeretes és végtelen türelemmel megáldott szakápolói személyzettel karöltve véghez vitték a csodát, és visszasegítettek az élők sorába.

Reményeim szerint ez a felület okulásként szolgálhat mindazoknak, akik korabeli önmagamhoz hasonló felületességgel viszonyulnak ehhez a témakörhöz. Távol álljon tőlem, hogy hipochonderré tegyem a tisztelt olvasóimat, de tapasztalataim alapján azt mondom, fokozott körültekintéssel megannyi komplex probléma megelőzhető.

Az én históriám szemlátomást kedvező irányba halad. Kérem önöket, ha nem esik nehezükre, tegyék általam közkinccsé tanulságos történeteiket.

Előre is köszönöm a figyelmet és a segítséget!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vizit.blog.hu/api/trackback/id/tr761379297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mldrv 2009.09.23. 18:43:33

milyenfajta rák volt ha szabad kérdezni?

mldrv 2009.09.23. 18:44:57

nevermind. meg egyszer majd berakhatnák az edit funkciót a blog.hu fejlesztői.

kanossza 2009.09.23. 20:35:44

@mldrv:

Érdekes, hogy valaki megtisztel és ehhez a poszthoz, majd' egy hónap távlatából hozzászól. Köszönöm!:)

Voltaképp' egyszerre két ellenséget kellett legyőzni. Tetejébe, akadt számos nehezítő tényező. Eleinte jómagam. Elöljáróban annyit elárulhatok, hogy emberfeletti küzdelem árán térhettem vissza az élők sorába.
süti beállítások módosítása