vizit

A vizit, eredetileg egészségügyi rémtörténetekkel indult, melyeket egy szörnyű, ám rendkívül tanulságos élményekben bővelkedő több esztendős vesszőfutás indukált. Immár a gyógyulás rögös útján járva, úgy döntöttem életem egyéb vonatkozásaiban szerzett tapasztalataimat is megosztom olvasóimmal.

Levélküldés

Küldje el Ön is megpróbáltatásairól szóló történetét a

vizit.blog@gmail.com

címre!

Címkék

2009.10.08. 07:39 kanossza

Kanossza 15. – A mágikus operáció

Előzmények: 1. - 2. - 3. - 4. - 5. - 6. - 7. - 8. - 9. - 10. - 11. - 12. - 13. - 14.

Tisztelt Olvasók!

Fordulóponthoz érkeztünk.

Ebben az epizódban még mindig két szálon halad a történet, de végre elérkezik a régen várt pozitív áttörés. Teljes gyógyulásról ugyan még több okból is korai beszélni, de legalább felragyog a reménysugár.

Az óvatosságot egyrészt az onkoterápiai protokoll indokolja, mely az utolsó kezelést követő, tízéves – az idő előrehaladtával arányosan ritkuló kontrollvizsgálatokon tapasztalt tünetmentes – időtartamot követően nyilvánítja gyógyultnak a pácienst.

A másik ok prózaibb: a kanosszámnak ezzel az epizóddal még korántsincs vége.

Higgyék el, ezt leginkább én sajnálom.

Tisztelt Olvasók!

Bár a jobb oldali dobozok egyikében folyamatosan ott figyel a felkérés, megerősítésképpen ide is leírom: amennyiben környezetükben akad olyan témába vágó történet, melyet szívesen látnának viszont ezen az oldalon, kérem ne habozzanak azt eljuttatni a vizit.blog@gmail.com címre.

Természetesen a beküldőket a szerkesztés nyűge alól tehermentesítem, a diszkréciót garantálom.

Köszönettel,

Kanossza

 

 

Idebent:

Azt az élethelyzetet, melyben az előző epizód túlnyomó részét töltöttem, a Tibeti Hagyomány Bardo néven említi. Amennyiben ismereteim nem csalnak, a hat stáció közül az első – Shinay bardo – határvidékén kalézolhattam nyurga kísérőimmel. Az elhagyatott tájakon bolyongás, és a pulpituson viháncoló torzónál tett látogatások monoton ciklusa egyszercsak megtört. 

Kísérőim egy olyan helyre vezettek, ahol példátlan nyugalom honolt. A fényviszonyok és a természeti környezet ezzel egyidejűleg megváltozott. Nem voltam sem fáradt, sem éhes, sem szomjas. Vágytalan derű lett úrrá rajtam, melyet az időtlenség érzete kísért. Egy katartikus erőteret érzékeltem.

Az idő múlását illetően még akkori érzékelésem alapján sem mernék becslésekbe bocsátkozni. Egyszercsak olyan érzetem volt, hogy a tér egy meghatározhatatlan pontjáról valaki hozzám beszél. Szavak nélküli metakommunikációs dialógus folyt le a két fél között. Én, megelégelve az évek óta tartó szenvedést, maradni szerettem volna, de azt az utasítást kaptam, még nincs itt az idő. Vissza kell forduljak, mert még megoldatlan feladatok várnak rám.

Odakint:

Párom, rendkívüli munkahelyi terhei dacára, a magányos estéket éjszakába nyúló internetes kutatással töltötte. Konok alkat – akárcsak én, hiszen egyazon csillagjegy szülöttei vagyunk –, nem tudott beletörődni abba, hogy ilyen méltatlan véget érjen kapcsolatunk. Talán sokan nem hiszik, de aki elszántan keresi, az tényleg rátalál a megoldásra.

Két vonatkozásban jutott eredményre.

Talált egy organikus vitaminkészítményekből álló termékcsaládot, amelynek alapanyagait a gyártó Costa Rica őserdeivel határos, teljesen szennyeződésmentes ültetvényein termeli. A tabletták bevonata – a gyógyszeripar által alkalmazott rovarkitinpáncélból kivont alapanyaggal szemben – szintén növényi eredetű. Felvette a kapcsolatot a hazai forgalmazóval, néhány ezer karaktereben felvázolta addigi kórházi pályafutásomat, s a jelenlegi, kiélezettnek mondható szituációt. Reggelre válasz érkezett, amelyben a belgyógyász végzettséggel rendelkező kereskedő két komplex vitamin kombinált szedését ajánlotta. A kapcsolatfelvételt követő délután maga a képviselet vezetője juttatta célba a készítményeket, így párom már esti látogatása alkalmával belém diktálhatta az első dózist, és az éjszakás nővér lelkére kötötte, hogy mielőtt átadja az osztályt, adja be nekem a következő adagot.

A metafizika nem lévén idegen terület számára, mindezzel párhuzamosan nexust létesített egy észak-angliai duotheisztikus elveket követő, Hagyományos Brit Wicca körrel. A társaság egyik vezető boszorkánya elkért minden, személyemhez kötődő koordinátát. A teljes nevem, az órára pontos születési időpontom, a születési helyem és a jelenlegi tartózkodási helyem földrajzi koordinátái, valamint a precíz diagnózisom és a fent említett belgyógyász végzettségű vitaminkereskedő számára is eljuttatott „karriertörténet” birtokában néhány napos gondolkodást kért. Válaszlevelében közölte a spirituális operáció elvégzésének várható időpontját. Párom lelkesült válaszában a kompenzáció mikéntjéről érdeklődött, mire tömören annyit válaszoltak, hogy ilyen rossz állapotban lévő embertől és hozzátartozójától nem fogadnak el pénzt, amúgy sincsenek tarifáik, mert nem ebből fedezik a létfenntartásuk költségeit. Levelét egy apró kéréssel zárta, mely nagyjából így hangzott: a szerintük biztosra vehető sikert követően a gyógyult és hozzátartozója is ügyeljen arra, hogy további életében olykor önzetlen szolgálatot végezzen. 

A fenti történésekkel egybeesett még egy fontos esemény, melynek megtörténtéről csak hónapokkal később értesültem. A Kanosszában már több kulcsfontosságú pillanatban felbukkant manuálterapeuta orvos barátom ezen a helyen is meglátogatott. Saját bevallása szerint a látvány, mely a kórterembe lépve fogadta, minden előzetes várakozását alulmúlta. Egy kiábrándult, életesélyeivel leszámolt roncsot látott, aki teljes inverze volt egykori önmagának. Őt ez sem riasztotta el, mert történetesen nem az a típus, aki könnyen megrémül, hiszen több évtizedes praxisa során számos kilátástalan helyzetben lévő civilnek és élsportolónak adta vissza elveszettnek hitt képességeit. Közel három órát töltött nálam. Ez idő alatt számos ágyban végezhető átmozgató gyakorlat mellett egyfajta pszichoterápiát is gyakorolt. Addig nem tágított, míg meg nem esketett, hogy még egyszer, egyetlenegyszer felszívom magam, és elkezdek küzdeni, úgy istenigazából. Tud valamit az öreg. Megpróbáltam. 

Egy 24 órányi intervallumra becsülhető időtartamban a vektorok ugyanabba az irányba mutattak.

Alig egy órával azután, hogy a második dózis organikus vitamint erősen kótyagos állapotomban belém diktálta az éjszakás nővér, az orvoscsoport előző napi döntésének megfelelően az északi fekvésű szárny kétágyas kórterméből a déli oldal egyágyas kórtermébe költöztettek. Szerették volna elejét venni annak, hogy  önveszélyes cselekedeteimmel szobatársam gyógyulását is hátráltassam.

Amikor öntudatra ébredtem, ragyogó napfény, és az ágyam szélén ülve kifliszeletet vajazó ápolónő  mosolya fogadott.

- Na mi van, aranyoskám, megéhezett végre? Csak fogyasszon egészséggel. Ne féljen, szívesen etetem én magát estig, míg a műszakom lejár! Szórakoztatóbb feladat, mint azt nézni, amit az utóbbi hetekben művelt!

21 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vizit.blog.hu/api/trackback/id/tr451435499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemetha 2009.10.08. 07:35:16

neee... erre nem számítottam. megkaptad az összes szükséges kezelést (kemo, kobalt), erre most azt fogod mondani, hogy az ezotéria gyógyított meg?!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.10.08. 09:17:50

ki hitte volna...

hiszen ma mindenki úgy tudja, hogy az orvosok gyógyítanak meg minden betegséget, hála a szent tudománynak

Nannycsuri 2009.10.08. 09:32:37

Na akkor ajánlom figyelmetekbe a Mennyei Prófécia című regényt. Én még csak egyszer olvastam, így nem állítom, hogy megértettem mindent, meg amúgy is eléggé földön járó embernek tartom magam, de kezdem én is elhinni, hogy van ezekben valami.
Kanossza, minden jót kívánok Neked, Nektek!

johevi 2009.10.08. 09:44:54

A kintről hoztt, orgazmikus vitaminhoz mit szóltak a kórházban? Nem ellenezték vagy tartották feleslegesnek mondván ki ismeri az alkalmazott gyógyszerekre, kezelésekre való hatását?

2009.10.08. 09:52:04

Csak az lepődik meg a spiri fordulaton, akinek eddig nem volt a témához köze.:)

Kanossza: ha eddig esetleg nem jutott volna el hozzád, meleg szívvel ajánlom
Ruediger Dahlke: A betegség mint szimbólum c könyvét, és bmit az ő tollából, ami a betegségek lelki oldaláról szól.
Valamint szintén egy másik, a téma magyar képviselője:
Pósa Ferenc: A betegség, mint pótcselekvés
Minden jót kívánok!

kanossza 2009.10.08. 10:15:07

@nemetha:

Sztoj pisztoly!

Egy szóval nem állítottam, hogy meggyógyultam! Mindössze annyi történt, hogy a hozzáállásomat illetően pozitív fordulat következett be. Elhittem, hogy meggyógyulhatok, elkezdtem végre táplálkozni.

Mint ezt a korábbi epizódokban részletesen taglaltam, ekkor már olyan legyengült állapotban voltam, hogy sem sugarazni, sem kemozni nem lehetett. Fájdalomcsillapító, altató nem hatott. A Gondviselőnek hála, a morfinig nem jutottunk el, de onnan talán már csak egy lehelet választott el.

Avatar 2009.10.08. 10:17:00

Amíg a normális orvosi módszerek mellett alkalmazzák a hókuszpókuszt, addig nincs nagy baj. Szerintem felesleges pénzkidobás, de ha ő azt hiszi ettől lesz jobban, addig költse csak a pénzét erre nyugodtan.
A probléma akkor jelentkezik, ha annyira hisznek benne, hogy a valódi orvosokhoz el sem mennek a beteggel.

szkeptikus.blog.hu/2009/02/23/gyogyitsunk_e_hittel_cukorbetegseget
velvet.hu/sztori/2009/08/02/halalba_imadkozta_cukorbeteg_kislanyat_a_vallasi_fanatikus_apa/

bővebb lista:
whatstheharm.net/

Ez meg fergeteges :)
urespiritos.blog.hu/2009/07/06/a_homeopatias_surgossegi

kanossza 2009.10.08. 10:29:27

@johevi:

Amikor az esti órákban, Párom végre végzett aznapi 11 órás etapjával a transznacionális vállalat irodájában, már az osztályon nem tartózkodott orvos és az ügyeletet egy másik osztály biztosította. Néhány nap múltán, amikor csalhatatlan jelét mutattam a javulásnak, egy vizit alkalmával, az egész orvoscsoportnak megmutattam a készítményeket. Előbb átfutották az üvegek dobozain szereplő, vitaminok, ásványi anyagok összetételére vonatkozó terjedelmes leiratot, majd később, egyikük el is kérte a dobozokat. Amikor visszahozta, azt mondta, ők alapvetően ellenzik a túlmarketingelt csodaszereket, melyek sok esetben csak placebóként funkcionálnak, de az általam szedett készítményekben semmi kivetnivalót nem látnak.

Én, egy pillanatig se gondoltam, hogy ettől fogok meggyógyulni, mert ez ostobaság. Annyi történt, hogy átlendültem a holtponton és végre visszatért az étvágyam. A sugár- és kemoterápia egyaránt igényel egyfajta fizikai kondíciót. Én, a fordulatot megelőző időszakban ilyennel már nem rendelkeztem.

Április 2009.10.08. 10:33:43

Csatlakoznék Avatarhoz.
Egy jó darabig én is ártalmatlan dolognak tartottam a hókuszpókuszt, gondoltam, ha valaki ettől jobban hisz, még segíthet is. Egészen addig így vélekedtem, amíg egy kineziológusra kattant ismerősöm el nem cipelte magával egy daganatos barátnőjét, akinek a varázsbácsi a következőket ajánlotta fejvesztés terhe mellett: ne egyen húst, tejterméket, lisztet, bizonyos zöldségeket, gombát és még ki tudja mit, mondván, hogy azok táplálják az egészséges sejteket.
Egy gyógyszerész barátom summás válasza a következő volt: "Valóban. És az egészségeseket is".

Április 2009.10.08. 10:35:21

@Április: Bocs, javítok: mondván, hogy azok táplálják a beteg sejteket.
Egy gyógyszerész barátom summás válasza a következő volt: "Valóban. És az egészségeseket is".

Igazi spoiler vagyok.

kanossza 2009.10.08. 10:51:44

@Április:

Mint kanosszám korábbi epizódjaiban erre utaltam, nekem is volt egy olyan időszakom, amikor kétségbeesésemben fűhöz, fához rohangáltam. Az egyik emberem utóbb azt mondta, velem csak elhitették, hogy rákos vagyok. A „sámán” egy időre megnyugtatott, de miután egy alkalommal odáig ragadtattam magam, hogy az otthonunkba invitáltam, még hónapok múlva is igen furcsa jelenségekkel kellett szembesüljünk. Az óperenciás tengeren túl élő spiritiszta hölgy Karácsony előtt néhány nappal azzal nyugtatott, hogy immár semmi rendelleneset nem érez bennem, hamarosan meggyógyulok. Január első hetében kiderült, hogy non-Hodgkin limphoma boldog tulajdonosa vagyok. Később, amikor már visszanyertem a látásomat valamelyest, felhívtam, s megkérdeztem tőle, lenne-e kedve meglátogatni az onkológián. Nagyon sürgős teendőre hivatkozva elköszönt.

Gondolom, ezek után nem lep meg, hogy engem immár kiver a víz az ezoterrortól.

guy 2009.10.08. 11:00:09

Állítólag a rákbetegek 50%-a meggyógyul többé-kevésbé. A homeopátia meg ilyesmi meg megelőzésre jó, meg arra, hogy jobban érezze magát az ember, mert nem eszik össze minden szart. Ez akár gyógyuláshoz is vezethet.

Gazz 2009.10.08. 11:09:22

@kanossza: Miféle furcsa jelenségek történtek a sámán látogatása után? Ezek megléte éppenhogy az ő álláspontját erősíti, hogy létezik természetfeletti.

kanossza 2009.10.08. 11:18:30

@guy:

Én az onkológusaim életvezetési tanácsait megfogadtam. Most nem akarok részletekbe bocsátkozni, mert tervem, hogy egy későbbi epizódban az életvezetési-, táplálkozási témakört részletesebben is taglalom.

A lényeg: a mérték.

evil overlord (törölt) 2009.10.08. 11:25:50

"A tabletták bevonata – a gyógyszeripar által alkalmazott rovarkitinpáncélból kivont alapanyaggal szemben – szintén növényi eredetű."
A gyógyszeripar általában cellulózt ill. cellulózszármazékokat használ bevonatnak (plusz titándioxidot a szín miatt). Marhaság lenne kitint(származékot) használni, ui. allergiát okozhat (szemben a cellulózzal).

kanossza 2009.10.08. 11:55:47

@Gazz:

Ebben az esetben furcsaságok alatt, olyan jelenségeket értek, melyek természetellenes reakciókat váltanak ki egészséges organizmusokból. Egy példát említenék: A látogatást követően, a zimankós téli estéken a bejáratként is funkcionáló étkezőben alvó idősebb kutyám éjjelente olyan hisztiket csapott, mint azelőtt 7 évig soha, miközben a nálánál sokkal aktívabb fiatal eb édesdeden aludt a közeli kutyaházban. Mint tudjuk, az állatok, lényegesen érzékenyebben reagálnak negatív impulzusokra, mint mi civilizált emberek.

maegasira 2009.10.08. 16:00:46

kanossza:

Az én laza kemoterápiám ehhez képest könnyed matiné volt a fiatalkozi Sandra Bullock-kal kettesben.

Viszont lassan lesz egy olyan érzésem,h remek könyveket tudnál írni, igen magával ragadó a stílusod, abszolút átjönnek az érzések ^^

joka100 2009.10.08. 21:20:44

@kanossza:
"életvezetési-, táplálkozási témakört részletesebben is taglalom"

Én valójában - legyen akármennyire is stílusos a blog - ezt a részt várom körmömet lerágva, mégha csak engem is érdekel ez a téma igazán.

Például, noha nem kívánságműsor, örömmel vennék egy "én így csináltam"<-> "de most már így csinálom" összehasonlítást több paraméter tekintetében. Bár vajmi kevés esély mutatkozik rá, de ha a felesleges vesszők aránya nem fogja meghaladni az 50%-ot, akkor az végképp maga lenne a katarzis.

(ez utóbbi megjegyzés - elismerem - kissé gonosznak hathatott, bár annak is szántam:-))

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.10.09. 10:16:00

@joka100: Milyen fölösleges vesszőkről beszélsz?!

kanossza 2009.10.09. 10:31:37

@joka100:

Megnyugtatásodul tájékoztatlak, hogy az „ilyen volt, majd ilyenné vált” tematikájú epizód, a közeljövőben várható. Tekintve, hogy még csupán a gyógyíthatóság lehetőségének állapotáig jutottam el a kanosszában, korai és hiteltelen lenne életvezetési tanácsokkal traktálnom a tisztelt olvasókat.

A mai epizód a déli órákban várható, addig türelmeteket kell kérjem, mert a valós idejű történéseket illetően némi fennforgás van.

Kompenzálandó a szomorkásnak ígérkező időjárást, hétvégére mosolyt szeretnék varázsolni az arcokra.
süti beállítások módosítása